Genereaza lead-uri de vanzare !

Toata lumea – ma refer la companiile care deruleaza campanile – este concentrata sa obtina cresteri ale vanzarilor. Cred ca este un reflex firesc si normal.

Campaniile de DMK  au impact imediat in vanzari dintr-un motiv extreme de simplu: comunicarea este centrata pe nevoile reale ale consumatorului (asa ar trebuii sa se intample). Astfel mesajul se construieste avand in centru clientul sau potentialul client, oferindu-I acestuia ce are nevoie si posibilitatea de a reactiona, adica de a cumpara.

Comunicarea directa si adresata (in mod special) aduce in relatia dintre brand si comparator un ingredient  special: incredere ! Daca ne gandim, in majoritatea cazurilor cand cumparam ceva (servicii, cutii, idei, etc.) o facem din trei motive majore: avem nevoie, avem bani si avem incredere.

Daca luam in discutie acele vanzari care se fac la impuls, atunci impactul unei astfel de comunicari directe si adresate este cu atat mai mare.

Toate cele de mai sus par foarte frumoase si nu prea complicate. Dar in realitate lucrurile presupun mult efort. Poate ca este relativ usor sa construiesti un mesaj care sa induca incredere. Poate ca este la fel de usor sa propui un serviciu / produs pentru care cel care primeste mesajul ar da banii. Dar sa stii nevoia reala a celui caruia i  te adresezi e ceva mai complicat ! Asta inseamna sa-ti cunosti clientii si potentialii clienti, sa stii ce comportament de consum au si ce-si doresc.

Deci baze de date calificate, segmentare fina si comunicare cu mesaje dedicate fiecarei nise chiar daca este propus acelasi serviciu / produs, integrarea de canale de comunicare directa J

Solutia este sa iti construiesti cat mai repede un istoric cu clientii tai si sa apelezi la el pentru a imbunatati  in permanenta eficienta comunicarii tale. Asta e calea pe care au mers branduri puternice care azi stiu exact ce vor obtine in urma unei campanii. Nu au nici o emotie ! In plus isi construiesc bugete realiste fara a fi nevoite sa ajunga la compromisuri.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s