Pe ce zboara $

Cred ca fiecare dintre noi isi doreste sa stie exact pe ce a dat banii, cat de eficienta e campania si ce ar trebuii sa faca pe viitor. Daca ar avea raspuns la aceste „?” departamentele de marketing jura solemn pe rosu ca ar zambii iar … 🙂

Pai, exista o veste buna: in 97.30470018 % din cazuri, rezultatele campaniilor de DMK sunt perfect masurabile !

Nice … 🙂

Mai mult decat atat, cele mai eficiente campanii de DMK sunt cele care merg impreuna cu campaniile generale. Pe undeva cred ca e si firesc, pentru ca in acest caz se sustin reciproc canalele traditionale cu cele de comunicare directa. Asa ca cetateni onorabili din departamentele de marketing ale companiilor : DMK !!!

Exista multe intrebari de nota 5.18 pe la chioscul de ziare: la ce rata de raspuns trebuie sa ne asteptam ? Evident, tinand cont de canalul de comunicare utilizat, de canalul prin care vine feed-back-ul, de industrie, de produs, de sezonalitate, de lungimea mesajului, de durata campaniei, de existenta unei campanii generale, de faptul ca planetele sunt aliniate, s.a.m.d. Raspunsul este extrem de simplu: la nici una ! Mai exact rata de raspuns intr-o campanie nu poate fi determinata apriori, deci nu merita efortul de a vedea ce au obtinut alte companii in alte campanii derulate in alte parti cu alte mesaje pentru alte produse care sunt alte marci de catre alti oameni catre alti clienti … Important este istoricul tau. Pe baza unui istoric propriu, in urma unor testari repetate, da te poti astepta la o anumita rata de raspuns. Si dupa parerea mea in acest stadiu trebuie sa ajungi. 🙂

Fiecare brand are un model propriu si o reteta a lui de a interactiona cu clientii si potentialii clienti. Tot secretul este sa ajungi cat mai repede sa intelegi acest mecanism 😉 Acest sfat l-am primit de la cineva tare intelept si toba de DMK, asa ca-mi fac datoria si vi-l livrez si voua.

Sa aveti spor

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s