Vrem clienti pe termen lung ?

Intrebarea asta suna putin retoric. De fapt, putin mai mult 🙂

O cutie postala frumoasa

Ce conduce la o relatie pe termen lung intre un brand / produs / serviciu / furnizor si un client ? Pai, un pret corect pe care trebuie sa-l plateasca clientul, poate satisfactie la fiecare interactiune – adica nivelul de asteptare al clientului nu este intr-un dezacord cu ce primeste acesta, ar putea fi si faptul ca cumparatorul primeste ceea ce doreste, s-ar putea adauga si faptul ca se tine cont de parerile clientului si de experienta acestuia. Lista ar putea continua, evident avand ca punct central clientul.

Toate cele de mai sus se traduc printr-un singur cuvant: incredere !

Totul pare un bun-simt aplicat intr-un mod sistematic 🙂 Chiar asa si este, chiar asta face DMK. Comunicarea directa (adresata sau neadresata) si bazata pe feed-back din partea clientului asta construieste. O relatie pe termen lung bazata pe incredere.

Acesta este si motivul pentru care branduri puternice care au produse / servicii mass-market nu se rezuma la comunicari generale pe canalele traditionale. Imediat ce exista un istoric cat de mic cu un client aceste companii mentin brandul aproape de cumparator prin comunicare directa si adresata. Reprezentantii companiilor repeta pana la exasperare ca cel mai important pentru ei este clientul. Important este ca si clientul sa simta asta ! 🙂

Va doresc campanii de DMK pline de succes.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s