Drop Mail

Pana mai acum ceva vreme era sensul vietii pentru toti cei care aveau treaba cu marketingul direct. Era miezul din varza !

Cam dezordine

N-am nimic cu dropul, din contra pentru anumite modele de business e o reteta care functioneaza perfect.

Pe scurt ce inseamna drop mail: comunicare directa neadresata de mesaje cu caracter comercial sau noncomercial. Acopera rapid si uniform o zona clar determinata. Daca este facut cu frecventa mare (0 data la 2-3 saptamani) si constanta formeaza reflexul de a primi si utiliza informatia. Permite in general furnizarea de volume mari de informatie. Mesajul poate fi livrat in cutia postala sau la usa.

Si … si cred ca ajunge.

Interesant la drop mail, tinand cont de caracteristicile prezentate mai sus, este ca daca mesajul contine un call-to-action puternic poti sa construiesti rapid o baza de date consistenta catre care apoi poti comunica direct si adresat in urma unei segmentari facute asa cum trebuie. Reprezinta un canal de comunicare ce iti ofera rapid un feed-back.

Insa are si cateva carente: distributia mesajelor nu se face cu profesori universitari de la facultatea de comunicare pasionati de drop mail. 😦 Asta inseamna ca trebuie sa-ti asumi si rateuri, iar clientii inteleg asta ceva mai greu. Procedurile de control sunt greoaie si nu infailibile, romanii fiind foarte creativi in a invinge in lupta cu munca 😉

Concluzia: este un canal de comunicare directa neadresata care poate fi minunat daca este utilizat atunci cand obiectivele proiectului o cer.

Anunțuri

One response to “Drop Mail

  1. Ai dreptate, in mare parte. Drop mailul ramane un canal de comunicare mass-market potrivit pentru cateva modele de business (putine, daca stau sa ma gandesc). In Romania este insa super uzitat si cred ca va mai creste. Si asta nu numai organic (o data cu cei ce comunica asa).
    In ceea ce priveste cine face distributia efectiv, cum se desfasoara, aici e alta discutie. Putem sa ne referim si la alte canale if you go that way.. 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s