Mesaj scurt sau lung ?

Pentru multi poate parea ca marturisirea retetei de success in cadrul unei campanii de direct mail. Eu zic ca este doar o falsa problema. Chiar nu ar trebuii sa va preocupe.

Va spun doua “povesti”, evident ambele de succes.

Prima: Intr-un mare oras American primaria a hotarat ca trebuie sa sistematizeze o zona spre beneficial comunitatii locale. Acest lucru presupune printer altele ca o biserica sa fie demolata. Singurele variantae prin care se putea evita acest lucru trist erau un miracol divin sau biserica sa cumpere terenul pe care era construita. Cum de miracol avea cine sa se ocupe, parohul s-a concentrate pe a doua solutie lovindu-se de o problema destul de spinoasa: erau necesari aprox. 600,000$. Om care stie ce vrea si care in plus avea multa experienta in relatia cu oamenii s-a apucat de treaba.

A scris 20 de scrisori de mana pe care le-a semnat. In scrisorile respective spunea povestea lacasului de cult, povestea lui, a comunitatii si a situatiei in care se gasea, cerand donatii. Scrisorile le-a scris in trei saptamani, fiecare scrisoare fiind adresata unei anume persoane. Scrisorile aveau intre 8 si 9 pagini. La sfarsitul fiecarei scrisori cerea o intalnire cu persoana respective.

Rezultat: 7,000,000$ din donatii in doua saptamani de la trimiterea scrisorilor !

A doua: O companie oferea servicii de curatatorie pentru haine pentru persoane fizice. Serviciile nu erau dintre cele mai ieftine, dar cu certitudine erau cele mai bune. Au derulat o campanie de direct mail in care au trimis plicuri goale, fara nimic inauntru. Corespondenta era adresata, iar pe plic era un mesaj: “Orice cuvinte alese am folosi si orice imagini am arata, ele nu pot descrie calitatea serviciilor noastre. Va asteptam sa le experimentati !”

Rezultat: Compania a trebuit sa dezvolte dupa aproape 2 saptamani un nou serviciu: programarea ! Pur si simplu nu mai faceau fata numarului de clienti.

Deci doua campanii tare frumoase …

Concluzia: Mesaj scurt sau lung conteaza prea putin. Trebuie sa fie relevant pentru cel care il primeste.

Spor la campanii de DMK.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s