Campanii testate ?

Despre campanii de comunicare testate nu prea am auzit pe la noi. Este chiar ciudat. Adica sa ai la dispozitie un instrument / metodologie care sa-ti arate pe ce cale sa mergi inainte de a te arunca cu toata forta (adica bugetul 🙂 ) catre piata careia vrei sa i te adresezi si sa nu-l utilizezi !?

Mr. SmithCred ca ori suntem noi o natie de vizionari in ale comunicarii ori omitem constant ideea de mai sus. Inclin catre a doua varianta, deci fara lacrimi si suspine 😉

Iarasi am sa ma refer la obiceiurile companiilor “de afara” care de cate ori au ocazia isi testeaza campanile de comunicare (fie ea directa sau nu) inainte de a “matura” toate tintele ce se doresc a fi atinse. Se pare ca este un obicei sanatos ! Acesta este si motivul pentru care rar se intampla ca cineva sa primeasca acele comunicari de care nu are nevoie.

Cred ca asta este abordarea corecta deoarece tot timpul am observant ca este o diferenta – chiar mare in unele cazuri – intre nevoile clientilor si ce cred companiile ca au nevoie acestia.

Facand acum referire strict la campanile de DMK, acestea pot fi supuse oricand  testarii. Fara exceptie !  O testare costa evident, dar niciodata mai mult decat costul de oportunitate. Chiar si in cazul fericit in care ti se confirma asteptarile initiale referitor la toate aspectele proiectului ai un beneficiu: certitudinea ca ai proiectat corect totul si obti maximum de rezultate posibile in respectivul context.

Exemplu: in urma unei testari pot vedea ca un mesaj ofera o rata de raspuns mare si alt mesaj o rata de raspuns mizerabila. Aici am mai multe variante de interpretare: al doilea mesaj este irrelevant, trebuie sa aleg alt canal de comunicare pentru al doilea mesaj, am o alta nisa catre care trebuie sa comunic diferit, s.a.m.d. Practic, testarea urmata de o interpretare corecta a rezultatului acesteia ma conduce la solutia pentru optimizarea campaniei si evident imi salveaza timp, efort si bani. Devin eficient si performant in campanile de comunicare directa.

Sfatul meu: testati campanile de DMK. Asa o sa comunicati ce trebuie, cui trebuie, cum trebuie  si o sa aveti certitudinea ca mergeti pe calea buna in sensul care trebuie.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s