Cartea postala

Are ceva aparte. Cand eram mai mici si plecam prin tabere sau aiurea in vacanta le alegem cu grija pentru a scrie pe ele, indescifrabil cateva cuvinte catre bunici. Poate de asta au un loc aparte in mintea si sufletul nostru. Au un “ceva” care ne face sa ne purtam cu ele cu mai multa grija si consideratie decat cu alte printuri. Dar sa nu devin nostalgic (desi cele cu Castelul Peles parca erau cele mai frumoase).

exclamareSunt altfel si trezesc amintirile de care povesteam mai sus.

Cred ca acesta este si motivul pentru care au ajuns un foarte bun canal de comunicare in campanile de DMK la care se adauga argumente rationale. Mesajele pe care le transmit capteaza atentia celui care le primeste in primul rand prin format. Se diferentiaza imediat in multitudinea de flyere, se pot insera usor in orice material, au calitate a suportului si printului ridicata, pot contine cupoane si / sau carti de vizita, pot avea coduri unice, sunt atipice, se pot distribuii in cadrul campaniilor de field marketing si/sau drop mail, lasa libertate creativitatii, mesajul poate transmite multa informatie si lista ar putea continua.

Au un impact mare si chiar primesc toata atentia din partea celui care le primeste. Pacat ca la noi companiile le acorda prea putina atentie in cadrul campaniilor.

Deja exista aplicatii legate sau nu la o solutie CRM care iti construiesc aceste carti postale, totul devenind aproape o joaca.

Pe piata Americana spre exemplu sunt companii specializate strict pe acest canal de comunicare, care obtin rate de raspuns ce par incredibile (pana la 60%), combinand acest suport cu o targetare ca la carte in cazul comunicarilor directe si adresate.

L-am intrebat pe un prieten care primise o astfel de carte postala de ce o tine (facea referire la o promotie expirata de aproape un an) si raspunsul a fost exact asa cum ma asteptam: “E frumoasa si nu ma indur sa o arunc !” Ar fi fost frumos sa-l fi auzit si companiile care doresc sa-i comunice cate in luna si-n stele …

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s