De ce asa !?

Nu este vorba de un caz particular, e chiar felul in care companiile romanesti comunica. Senzatia este ca parca sunt legate la ochi si urechi. Nu-i intereseaza ce vrei tu – CLIENT – sa spui sau sa auzi.

Zilele trecute intru plin de entuziasm intr-un birou de banca, doream un produs clar, pe care il stiam, nimic in plus si evident nimic in minus. Ma interesa ce hartii trebuie sa completez si cat dureaza. Acest cat dureaza era problema mea !

Sunt indrumat catre un birou unde o tanti, altfel draguta, apasa pe taste de parca batea secunda. Simteai din felul egal si fara chef ca nu are nici o traire referitor la faptul ca scaunul de vizitator de la biroul ei tocmai se ocupase de catre persoana mea. Ok client service mai subtirel, e criza si fiecare are probleme mai importante decat sa i se zambeasca frumos. Deci, spun ce vreau si cum vreau, clar, concis asa cum am invatat ca e frumos sa faca un client regulamentar. Ce primesc ?

Povestea serviciilor si produselor bancii, viziunea si misiunea ei pe planeta,  … Stop ! Stop !

Eu vreau ceva mult mai simplu, nu am nici prea mult timp … Ce primesc ?

Jeni reloaded ! Povestea serviciilor si produselor bancii, viziunea si misiunea ei pe planeta,  … Stop ! Stop !

A trebuit sa fiu ferm: daca nu va opriti eu plec! Jeni a facut ochii mari. Wow, are in fata un om, client, care vorbeste, care vrea chestii !

Etc., etc.

Ideea este ca acesti angajati nu procedeaza asa pentru ca sunt oameni rai. Ei fac asa pentru ca asa au fost invatati. Nu pot pricepe ce este in mintea unei astfel de companii. Au tot timpul din lume sa comunice cu mine, pe o gramada de canale, despre o gramada de servicii si produse ale lor sau ale altora. De ce naiba forteaza nota acum, la acest prim contact si in acest fel !? Au prea multi clienti !? Au o imagine prea buna !?

Banca performanta si serioasaSa ai acces zi de zi la canale de comunicare directa si posibilitatea de a obtine un feed-back in real time este noroc. Sa stii insa cum si ce sa comunici pe aceste canale, ei bine asta mi se pare nemaipomenit.

Daca i-ar interesa ce este ala feed-back  si ce pot face cu el … inseamna ca mi-ar citi posturile 🙂

Anunțuri

One response to “De ce asa !?

  1. Eu cred ca anumiti angajati de pe la ghisee sunt fac scoala de robotei. Ei sunt „programati” sa-si spuna poezia, indiferent daca tu vrei sau nu s-o asculti. De aici si comunicarea in masa cu mesaje gresite. Companiile comunica o poezie pe care clientul n-o intelege… Si-au indeplinit misiunea, si-au facut jumatatea lor de treaba. Cealalta jumatate daca nu este facuta de client…mergem spre criza. Si apoi ne intrebam : de ce?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s