Sau poate nu out-door

Nu sunt impotriva campanilor out-door. Chiar cred ca in anumite conditii pot da rezultate spectaculoase. Cum a fost campania derulata un UK la lansarea filmului Alien vs Predator. Super campanie cu super rezultate !!!

Insa, de ceva vreme tot vad un panou out-door in care se face reclama la un iaurt. Mesajul e mai putin important si cat de putin credibil este el. Ce ma framanta este ca panourile alea sunt multe rau. Le-am vazut peste tot, chiar si in locatii stupide.

Ma gandeam cum oare cuantifica acea companie rezultatul campaniei ? Cred ca nu prea are nici un instrument. Nici nu am vazut sa faca interviuri prin magazine sau pe aiurea. E doar o campanie care se taraie asa trist in vremuri triste. Cred ca nu are nici un efect. Un buget pentru asa ceva inutil: aprox 15,000 – 20,000 eur.

Pai, de banii astia as face o campanie de field marketing care sa presupuna un sampling in locatii gen hypermarket. As  avea asigurati 10,000 de cetateni care experimenteaza produsul. Si daca produsul este ce trebuie si ce promite atunci chiar am premisele sa mi se intample ceva bun din punct de vedere al vanzarilor. Sa presupunem o rata de raspuns de 10% – 20%, perfect ok pentru o decizie de cumparare bazata pe experimentarea produsului si impuls. Si iata ca devine o campanie care ofera ceva.

Daca se mai construieste si o baza de date catre care sa comunici si sa testezi viitoare campanii se numeste chiar un succes.

Cum oare de au dat banii pe asa o campanie out-door ?

Ma deprima astfel de campanii.

Anunțuri

2 responses to “Sau poate nu out-door

  1. Stau si ma gandesc, cati dintre oamenii aflati in trafic, la plimbare, in trecere, etc, vad acel gigant panou i se duc sa-si cumpere un iaurt? Asta ca sunt eu ingaduitoare. Saaau…cati dintre cei ce vad panoul publicitar isi AMINTESC la shopping despre CE iaurt era vorba?

  2. Solutiile sunt doua: te intorci la panoul respectiv sau cumperi cate fiecare produs de la fiecare brand. In a doua varianta ai avantajul ca poti sa compari si sa diversifici (recomandarea nutritionistului), desi cred ca nu asta era scopul campaniei 🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s