Cand devine o campanie un succes ?

Cred ca este o intrebare legitima pentru oricine. Desigur, fiecare dintre noi, specialist sau nu, poate da o definitie bazata pe argumente a unei campanii de succes. Eu am sa fac apel la ceea ce am spus intr-un post trecut: bunul-simt aplicat in mod sistematic 🙂

Cred ca pot spune despre o campanie ca este de succes atunci cand aceasta raspunde asteptarilor.

Problema devine complicata atunci cand acest nivel al asteptarilor se bazeaza pe obiective care nu sunt rezonabile. Am in minte o campanie derulata la noi, cand in urma unui direct mail rata de raspuns obtinuta in B2B a sarit bine de 25%. Wow ! O rata de raspuns aberanta ! Insa, mai aberant a fost clientul: complet nemultumit !!!

strigat1Am avut experienta – ciudata as zice – ca in fata mea sa vina o persoana care prin natura functiei ar fi trebuit sa aiba un discurs constructiv, fara orgolii, cu un ton bland, concentrata pe obiectivul discutiei, s.a.m.d.  Ma uitam, ascultam si nu intelegeam. Nimic! Respectiva persoana ridica vocea din ce in ce mai mult – de parca asa avea mai multa dreptate – desi nu era contrazisa. Eh, in acest caz nivelul meu de asteptare fata de X este tare jos, incat aproape orice gest  ar face m-ar surprinde placut. 🙂

Nivelul asteptarilor este dat in principal de cunostintele pe care le ai si experienta – niciodata nu se bazeaza pe ceea ce iti doresti !

Deci, daca un client doreste o campanie de DMK nu uita sa-l ajuti sa-si seteze nivelul asteptarilor acolo unde ar fi normal sa fie. Altfel poti avea surpriza unei campanii excelente sub toate aspectele, dar in final criticate de catre client. Doar din ignoranta..

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s