Acum este momentul pentru ofensiva

Primul lucru: cauta butonul si reseteaza strategia aplicata pana acum – se schimba totul atat de dramatic si rapid incat devine inutila. Iti trebuie o abordare proaspata.

Al doilea lucru: foloseste-ti infrastructura ca sa poti masura eficienta actiunilor de marketing. Incepand chiar cu urmatoarea campanie. Analiza propriilor campanii te vor ajuta sa imbunatatesti ce se poate imbunatatii (tot timpul exista ceva ce se poate face mai bine). 🙂

Marketing - se vinde si azi

 

De ce cred in cele de mai sus ?

 

 

 

Clientii vor continua sa cumpere, dar motivatia lor in decizia de cumparare se schimba radical (ex. conteaza din ce in ce mai mult argumente rationale si emotionale decat cele sociale – B2C).

Mesajul trebuie sa se concentreze pe beneficiile oferite, clientul are nevoie sa inteleaga ca tu esti alegerea perfecta pentru el pentru ca raspunzi tuturor nevoilor sale (clientul cauta control, siguranta).

Targetarea corecta te ajuta sa aduci mesajul  la momentul oportun, persoanei potrivite. Adica sa fi precis in livrarea unui mesaj relevant si de impact. Rezultatul este eficienta maxima.

Media mix-ul trebuie sa se bazeze pe  o strategie de comunicare care sa tina cont de ce obiective am si modul in care fiecare canal de comunicare raspunde acestora.

Inovatia te ajuta sa iesi din rand, sa fi remarcat. Chiar daca este inovatie tot va trebuii sa-ti construiesti un nivel al asteptarilor si sa faci analize in avans si evaluari dupa.

Competivitate si portofoliu intelegand corect ce-si doresc clientii de la tine. Ofera solutii complete pentru nevoile clientilor, nu produse complementare 🙂

ROI management, chiar daca nu esti Philips Norelco  (Best in Class in strategie si sistem de masurare a ROI si business management), trebuie evaluat  in permanenta  si dezvoltate scenarii de impact pentru business. Vei optimiza actiunile de marketing.

Marketingul direct nu este doar un motor performant pentru cele de mai sus, este unul turbo !!!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s