DMK in retele on-line

Recesiunea a cocosat si o companie frumoasa – Quantivo – iar cetateanul care raspunde de marketing (JR) si echipa sa trebuiau sa se miste rapid.

Alegerea a fost sa intre intr-un mediu mai putin familiar lor, dar care arata un potential mare dupa o scurta analiza: LinkedIn.

Pasul 1: alegerea unor grupuri catre care sa inceapa sa comunice astfel incat sa obtina rezultatul mult dorit – lead-uri de vanzare. Alegerea grupurilor tinta s-a ales in functie de tipul de business, industrie, trafic generat si activitate pe subiectele propuse de catre membrii.  A fost un process lung, dar care a creat premisele pentru un proiect reusit.

Pasul 2: Inscrierea in grupurile tinta s-a facut sub numele personal, rezistand tentatiei de a pune in fata numele companiei. A crescut audienta si nu a inceput sa vanda.

Pasul 3: De cate ori a avut ocazia JR  a share-uit informatii de interes cu membrii grupului din care facea parte (grupurile tinta). A generat discutii si a obtinut feed-back valoros.

comunitate on-linePasul 4: rata de raspuns este variabila, fiecare grup avand propriile caracteristici.Daca o informatie oferita nu genera raspunsuri nu insista. Venea imediat cu o propunere noua.

Pasul 5: A construit o pagina dedicata pentru lead-urile calificate ca provenind din LinkedIn. Astfel, atunci cand exista un interes, discutia se muta din comunitate pentru a evita eventuale plangeri.

Pasul 6: Riscul de a agasa diferiti membri ai LinkedIn a fost redus la zero prin follow-up-ul facut dupa fiecare vanzare.

Concluzie: cu o idee care sa te scoata din rand (macar fata de competitorii directi), putina rabdare si mult bun-simt aplicat in mod sistematic poti sa devi mai relaxat  😉

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s