Cum facem drop mail ?

Drop mail, la o prima vedere pare simplu: tiparim materialele si apoi le varam repede in cutiile postale. Majoritatea companiilor procedeaza in acest mod la noi. Nu prea e bine 🙂

drop mail optical illusionIn primul rand materialele care contin mesajul trebuie sa te ajute sa iesi in evidenta si sa placa. Ceva ce-ti place nu-l arunci la primul cos gasit in cale. Am vazut materiale din campanii de drop mail care erau facute parca pentru ca cineva fara creativitate trebuia sa arunce banii pe fereastra.

Mesajul tau capteaza atentia ? Esti sigur ? Ai un glob de cristal care sa-ti arate ca asa e ? Nu cred. Nu e mai simplu sa gandesti mai multe mesaje / mecanisme de call-to-action si sa testezi ? Adica o distributie de volume mici care sa-ti arate care mesaj din campania ta de drop mail ofera rata de raspuns mai mare. Apoi poti trece la distributia generala. Chiar si in cazul campaniilor cu frecventa constanta si ridicata in timp (retailerii mari) testarea trebuie facuta macar din 6 in 6 luni – comportamentul de consum se schimba.

Drop mail inseamna comunicare directa. Corect. Sa nu te bucuri de toate beneficiile pe care ti le poate oferii un astfel de instrument nu e pacat ? Adica: informatie multa distribuita rapid si uniform in zona targetata, sa masori impactul comunicarii, sa ceri feed-back (care poate fi extrem de relevant pentru campania prezenta si proiecte viitoare), sa stii de unde iti vin clientii, sa optimizezi traficul clientilor in locatii (asa poti sa imbunatatesti si calitatea serviciilor oferite catre clienti), s.a.m.d.

Concluzie: daca tot faci drop mail, fa-l asa cum trebuie si ai sa-ti  cunoasti clientii mai bine si sa sti cum si ce sa comunici cu ei.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s