Real life

Exista o multime de campanii de comunicare ce incearca sa fidelizeze clientii existenti si sa aduca altii noi.

Exista orasele mari unde se traieste intr-un anume fel, intr-un anume ritm. Servici, internet, telefon, intalniri, conferinte, stiri, evenimente, lansari, afaceri, TV, radio, reviste, ziare, bulevarde, cafenele, magazine, supermarket, hypermarket, parcuri, restaurant, cinematografe, baruri, cluburi, masini, motoare, branduri, trendy, fite. Peste tot vine ca o patura marketing, marketing direct, PR. La sfarsitul zilei se trage linie si se socoteste cu acuratete cati clienti si cati bani am adunat.

Acum va propun un alt exercitiu.

TargLa poalele muntilor Fagaras, in comuna Domnesti, unde se traieste intr-un alt fel. Munca, biserica, targ de duminica (haine, potcoave, branza, coasa, prosoape, fleica de porc, legume, surubelnite, mobila, mici vata de zahar, turta dulce, bormasina, caramida refractara, cuie, balamale, pepene, papuci, leucoplast, covoare, electrocasnice) , bere / vin.

Totusi, cei din al doilea exemplu sunt si ei clienti. Cumpara produse si servicii, iau decizii de cumparare si investitie pe baza unor informatii pe care le culeg zi de zi. Numai ca in acest caz functioneaza altceva. Este vorba de marketingul direct, adica acele canale de comunicare directa cu mare impact in cazul comunitatilor bine definite. Ca urmare a unei campanii de drop mail cu un mesaj putin provocator apare WOM.

In aceste comunitati ideile chiar se discuta si se trag concluzii. Daca advertiserii s-ar apleca putin asupra lor ar obtine un feed-back extrem de valoros. In aceste cazuri conteaza strict calitatea reala a produsului, serviciile complementare si pretul. Adica ce trebuie mai putin ambalajul.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s