Zarul

Omul Zarurilor. O filosofie aparent simpla: alegi cateva optiuni carora le dai mai multe sau mai putine sanse si apoi dai cu Zarul. Ce hotaraste Zarul se indeplineste pana la capat, cu supunere si imediat. Viata devine o nebunie, ies la suprafata tot felul de lucruri care ai fi vrut sa le faci, dar nu aveai curaj. Acum e simplu. Transferi intreaga responsabilitate asupra Zarului (nu conteaza ca tu ai ales optiunile).

ZarulAcum ma intreb ce s-ar intampla daca am extrapola aceasta filosofie si in zona marketingului ? Cum ar aparea campanii cu mesaje curajoase, fara compromisuri !!! S-ar imputina campanile astea terne, cu mesaje cenusii, concepte triste, printuri care devin imediat gunoi, premii care nu intereseaza pe nimeni, s.a.m.d.

In plus toata lumea ar fi mult mai relaxata (client si agentie) ca doar Zarul a hotarat 🙂

Lasand gluma la o parte (desi e o gluma serioasa) cred ca am putea spera in viitorul apropiat la campanii mai altfel. Nu canalele de comunicare utilizate sunt problema, ci materialele / mesajele. Sa faci o campanie de drop mail cu rezultat zero (stiu eu pe cineva) suna aproape firesc azi. Dar, pe zi ce trece fiecare intelege tot mai clar ca mesajul si mecanismul comunicarii sunt cele care produc rezultate.

Sa iesi din rand este ceea ce trebuie sa faci. Daca alegi marketing direct, traditional sau amandoua, asta tine de alte aspecte.

p.s. stiu o fetita de numai 4 ani pe care daca o intrebi ce avem noi mai bun iti raspunde fara sa clipeasca: benzina (ca urmare a unei campanii Petrom ce ruleaza cu perseverenta pe TV); tot aceeasi fetita prefera Jerry’s Pizza pentru ca au cele mai vesele si ciudate flyere.

Anunțuri

One response to “Zarul

  1. Pingback: De exemplu … Decathlon « alex's – Direct Marketing Blog

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s