Joaca minimizand riscurile

Orice afacere este un joc. Un joc in care nimeni nu-ti poate garanta succesul (indiferent de reteta pe care o aseaza pe tejghea). Marketingul direct (DMK) te ajuta sa reduci riscurile de a pierde in acest joc. Asta se va intampla pentru ca nu vei mai fi in situatia de a ghici. Vei sti. Vei sti pana la fiecare banut.  Nu este o revelatie, mai degraba o caracteristica a DMK.

DMK masoara rezultatele !

Un domn care reprezinta o autoritate in domeniu a definit fara echivoc cele doua reguli care ar trebui aplicate in permanenta in DMK:

prima: orice trebuie testat;

a doua: tot timpul respecta prima regula;

In conditiile in care DMK masoara rezultatele campaniei tale si in plus ai posibilitatea de a testa devine simplu si natural sa alegi acesti pasi pentru a identifica solutia optima dintre cele pe care le ai in fata. Si asta indiferent de canalul de comunicare directa ales: drop mail, field marketing, e-mail-ing, direct mail, telemarketing, mobile marketing, transpromo. Cand vremurile sunt frumoase companiile se preocupa de cat de bine e pozitionat un anumit ad, cat de multa arta razbate din printurile lor, cat de fun sunt. Cand vanzarile scad si/sau concurenta le gafaie in ceafa, toti fara exceptie cauta sa obtina rezultate. Ele sunt tot ce conteaza. De ce trebuie sa ne fie rau ca sa facem ceea ce trebuie si puteam face de la inceput ? (cred ca e cam retorica intrebarea).

Concluzia – un exemplu: care este target-ul pe care trebuie sa-l atingi ?

Barbati, 60-70 ani, activi, pasionati de muzica, le place sa calatoreasca, pastreaza prieteniile legate in tinerete, studii medii si/sau superioare. Tipul acesta de descriere este utilizat de  catre majotitatea companiilor. Care dintre imaginile de mai jos crezi ca i-ar putea descrie pe cei tintiti ?

Target 1Target 2

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s