Transpromotional Marketing

Sau pe scurt Transpromo. Este utilizat de ceva ani prin lume ca instrument de marketing direct. A starnit rumoare la inceput. Apoi rezultatele excelente l-au consacrat drept o solutie viabila. Estimarea pentru USA este ca la sfarsitul anului 2014 peste 70% dintre companii isi vor transforma  documentele tranzactionale pe care le emit in transpromo.

Transpromo inseamna combinarea in acelasi document a unui mesaj transactional (ex: factura) cu un mesaj cu caracter comercial. Sa nu confundati cu combinatia trista si fara nici un efect (decat poate cheltuirea unui buget) a flyerului introdus in acelasi plic cu documentul tranzactional. In cazul transpromo nu este vorba de documente diferite ci de un singur document !!!

De fapt, ce se intampla ?

Pai studiile arata cam asa: documentele tranzactionale beneficiaza de mult mai multa atentie din partea destinatarului decat orice alt tip de document; documentele tranzactionale se citesc aproape imediat ce sunt primite;  documentele tranzactionale nu se arunca; documentele tranzactionale se citesc de mai multe ori; documentele tranzactionale inspira mai multa incredere decat comunicarile strict comerciale. Poate nu lipsit de importanta este ca cel care emite documentul tranzactional are o baza de date complexa si astfel se poate face o targetare minunata.

transpromo la tinta

Combinatia dintre segmentarea perfecta cu date despre comportamentul de consum si capabilitatea de a genera documente dinamice face ca mesajul comercial sa ajunga exact acolo unde trebuie. Cocteilul perfect ! Comunicare cu o precizie si eficienta care nu mai este atinsa de nici un alt canal de comunicare directa adresata – indiferent ca vorbim de direct mail, e-mail marketing, mobile marketing sau telemarketing !

Place? Cam da 😉

Acum partea ceva mai aspra: tot ce este bun costa, iar ce este foarte bun costa foarte mult. Adica toata partea de logistica pentru a implementa un asemenea sistem este scumpa, inseamna know-how si disponibilitate pentru schimbare. Rezultatul obtinut de cei curajosi va fi transformarea unui centru de costuri intr-un centru de profit si cost.

Despre cum se construieste un transpromo ca sa aiba efect … asta cu alta ocazie.

transpromo o idea

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s