Cartea mea de vizita

De curand am avut un gand: ce sa trec eu pe cartea mea de vizita ? Pare banal. Hmm … oare ?

Incearca un exercitiu: pune mana pe telefon si suna la HP si cere cu responsabilul de marketing pentru Compaq 6510b sau persoana care se ocupa de satisfactia clientului utilizand canalele de comunicare on-line. Sau suna la Orange si cere cu persoana care raspunde de dezvoltarea personala a celor cu studii superioare ce sunt locati in Sibiu. Am putea continua la nesfarsit. Tot timpul sau ca sa nu fiu rau, aproape tot timpul raspunsul va fi „imi pare rau dar nu va pot divulga aceasta informatie”. De ce asta ? Pentru ca nimeni nu stie cu ce se ocupa altul in cadrul organizatiilor mari. E secret de stat ! Se pedepseste aprig dezvaluirea unui astfel de secret. Cum sa fie o companie vie daca nu e deschisa fata de nimeni, nici macar fata de proprii angajati.

Titulatura ar trebui sa ma reprezinte. Eu fac marketing direct. Dar, mai concret, ce fac eu ?

creative

Ma intalnesc cu diversi. Potentiali clienti. Discutam. In general despre ce nevoi are business-ul lor. Despre ceva care ne leaga, chiar daca la inceput pare un fir subtire. Discutam despre viziunea noastra, cine este clientul, ce vrea el de la noi si noi de la el, despre cum trebuie tratat, despre solutii, despre cunostinte comune, despre vacante, cat de buna e cafeaua, despre alte culturi, despre vanzari, conferinte, despre idei, despre zilele de nastere, vanzari, incredere, marketing direct si despre pasiuni. Concluzionam. Se intampla sa lucram impreuna de a doua zi sau mai incolo sau poate niciodata.

Ma bucur in fiecare zi pentru succesele clientilor mei.  Imi propun sa le ofer tot timpul solutia optima, nu doar o solutie. Asta ma obliga sa le invat business-ul, sa ma uit peste gard  la competitia lor si sa-i ajut sa fie cu un pas mai in fata.

Cum se cheama toate astea ? Nu apar in fisa  de post primita de la angajator. E o titulatura care ar descrie toate acestea ? Sunt convins ca multi dintre voi sunt in aceeasi situatie. Multi dintre voi fac o multime de job-uri in acelasi timp.

Acum cred ca am o solutie. Ajutorul l-am primit tare de departe, de la Seth Godin. Ideea lui mi se pare perfecta profilului meu. Am sa scriu asa: Direct Marketing Consultant , Specialist in bucuria clientului. Cuprinzator ? 🙂

Anunțuri

2 responses to “Cartea mea de vizita

  1. Sa fii transparent este intr-adevar excelent. Dar acest lucru este destul de greu de respectat 100 %, mai ales in cazul responsabililor de anumite puncte cheie in organizatie, datorita head-huntingului practicat in perioada pre-criza (poate si in prezent) de multe din companiile din piata.

  2. Eh, nu e chiar asa complicat 😉 Eu cred ca e un principiu sanatos si restul tine de putin „antrenament”.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s