Schimbare ?

Vi s-a intamplat sa iesiti din sala de sedinta tot asa cum ati intrat avand aceleasi pareri ca inainte ? Vi s-a intamplat sa faceti o oferta impecabila, prezentata minunat, punand pe masa argumente rationale si chiar pasiune si clientul sa ramana de lemn ? Vi s-a intamplat sa-i explicati sefului clar si concis ca trebuie luata o decizie de bun-simt, el sa clipeasca rar si sa ramana teapan pe decizia pe care o luase deja? Sunt convins ca da. Cele de mai sus sunt doar doua exemple despre cum functioneaza schimbarea. Schimbarea apare daca este dorita.

A cere un raspuns de tipul „to be or not to be” mai devreme decat e cazul genereaza un refuz in peste 95% din cazuri.

Mai exista o cale de a obtine schimbarea dorita. O schimbare minora, usor si natural de acceptat. Apoi inca una. Si iara una. Se declanseaza un mecanism. Cel care iti doresti sa schimbe incepe sa aiba o directie si vrea sa vada o finalitate. E un proces care trebuie sa se incheie cu ceva ce sa merite efortul. Deja se simt implicati.

Cam asa se intampla si cu campaniile de comunicare directa (de fapt e valabil pentru orice comunicare), mai ales cand se utilizeaza baze de date necalificate. Sa comunici catre cineva care nu vrea sa schimbe nimic e inutil. In situatia asta nu conteaza oferta ta, propunerea si orice altceva mai pui pe masa. Acesti oameni se afla intr-un context in care se simt bine, care le convine. De ce sa-si piarda timpul cu tine ?

De aici si unele campanii cu rezultate zero, iar cei care le deruleaza nu mai inteleg nimic – stiau ca statistic trebuie sa obtina o anumita rata de raspuns !

Concluzia: ori comunicati catre cei care accepta schimbarea, ori cereti schimbari mici care sa nu genereze o rezistenta puternica din partea celui catre care trimiteti mesajul si-i cereti sa actioneze.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s