Criza = Oportunitate

Nu cu multa vreme in urma ghinionul sau norocul – inca nu-mi este clar, dar ma voi decide cat de curand – sa cunosc rai si meschini. Nu pe strada, ci chiar acolo unde lucram. Dupa incercari naive de a le gasi justificari pentru decizii si atitudini (pentru ca imi placea ce faceam) am decis sa ne despartim. O analiza aspra si scurta (cateva minute) m-a facut sa decid sa lucrez pentru mine.

M-am apucat de treaba. Mi-am fixat cateva obiective. Dupa cateva luni am simtit nevoia sa trag o linie. Concluzia: imi merge mai bine decat m-am asteptat. Discutand cu cei din jurul meu am vazut ca nu sunt un caz singular. Pare ciudat dar nu e chiar asa.

Explicatia este relativ simpla. Cei care pornesc acum la drum nu-si permit sa faca toate acele lucruri cu care piata s-a cam obisnuit. Nu-si mint clientii. Nu promit ceea ce nu pot face. Sunt rezonabili in pretentii. Sunt flexibili in modul de lucru. Respecta termenele. Isi dau silinta sa ofere servicii cat mai bune. Stiu ca au nevoie de increderea clientilor pentru a construii o relatie pe termen lung cu acestia. Caz particular, marketingul direct – adica ceea ce fac eu – reprezinta o solutie alternativa catre care se indreapta din ce in ce mai multe companii.

Generic vorbind scenariul filmului in care jucam este cam urat: context economic general de recesiune, reflexele pietii romanesti urate, piata muncii vraiste, companii blocate financiar, taxe din toate partile, tot ce se vindea de la sine nu mai merge, piata imobiliara impietrita, acces la credite zero, s.a.m.d.

Insa am vazut o schimbare: „merge si asa” care ne-a calauzit in orice nu mai functioneaza. Majoritatea iau deciziile de cumparare / investitie mult mai rational si mult mai sofisticat si mult mai informat. Asta e de bine !

Asa criza a devenit o oportunitate. Pentru mine functioneaza.

Anunțuri

2 responses to “Criza = Oportunitate

  1. Da. Am aflat si eu cu placere ca sunt extrem de apreciate serviciile de consultanta de calitate in vremuri de criza. Mai ales daca au legatura cu organizarea / eficientizarea activitatii in general si cu promovarea / organizarea care tinteste rezultate vizibile in vanzari in special. Un plus de cumpatare si atentie in urmarirea rezultatului. Criza e buna.

  2. Cred ca serviciile de calitate sunt apreciate oricand. Singura problema acum este ca cei care decid sa aiba puterea / rabdarea / curajul sa gandeasca o strategie pe termen mai lung decat ziua de maine.
    Stiu ca nu e simplu dar sunt convins ca se poate, daca exista argumente.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s