Spectacolul interactiv

Este o forma de marketing direct care poate genera usor si repede WOM. Am vazut din ce in ce mai multe evenimente de tipul spectacol interactiv pentru copii. Locatiile sunt diverse: parcuri, mall-uri, gradinite, scoli. Este o forma de entertainment pentru pitici , deloc sofisticata in aparenta, dar extrem de eficienta. Din pacate majoritatea dintre aceste evenimente sunt jalnice. Lipsa unor concepte / povesti care sa spuna ceva, decoruri si costume carpite, comunicare racnita, animatori repetenti sau plictisiti, sonorizare de la bunica (a nu se confunda cu producatorul de produse alimentare) si lista poate continua.

Totusi, in peisaj mai apare din cand in cand si cineva care face lucrurile bine sau foarte bine. Cel mai elocvent exemplu: campania GSP (Gazeta Sporturilor) pentru conceptul Lazy Town – „Fii activ cu Sportacus”, adica sa mananci sanatos si faci sport pentru o viata sanatoasa. Btw o extensie desteapta tinand cont de profilul lor.  Tocmai au inceput un turneu de promovare   prin tara (pentru seria de DVD-uri pe care o vand impreuna cu ziarul) cu astfel de spectacole. Sunt prezente personajele Sportacus si Stephanie, dar io as vrea sa-l vad si pe Robi Putrezitu’. Compania care pune in scena povestea este BluParty.

Este adevarat ca pentru a ajunge la cocktailul delicios sunt necesare cateva ingrediente intr-un dozaj perfect: o echipa de adevarati profesionisti (care sa performeze pe scena implicand copiii si parintii in tot ce comunica), decoruri si costume asa cum trebuie, un scenariu istet si creativ si poate cel mai important un concept (poveste) care sa atraga.

Rezultatul ? O comunicare cu super impact pentru copii – poate si ei sunt targetul comunicarii – si pentru parinti – doar ei sunt decidentii finali in comportamentul de consum. Targetul este atins perfect.Se pot genera baze de date frunoase si utile pentru comunicari viitoare si / sau testari de noi produse / servicii. Feed-back-ul este imediat si usor de interpretat. De cele mai lulte ori rata de raspuns este cu mult peste medie – fata de alte canale de comunicare. Si poate nu in ultimul rand ai potentiali clienti implicati cu care ai un istoric.

In acest tip de comunicare nici nu este necesar sa facem apel la mesaje subliminale si exprimari metaforice.  Pur si simplu un mesaj direct, fair si perfect argumentat este acceptat de catre potentialii clienti. Si totul se intampla cu zambetul pe buze 🙂

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s