Ac, menghina sau zornaitoare ?

Acul face apel la o fizica de toti stiuta si anume ca i se aplica o forta nu foarte mare pentru a exercita o presiune asupra unei sufrafete foarte mici si asa penetreaza suprafata respectiva. O injectie. Cam asa face marketingul direct. Daca ai tinta potrivita, mesajul potrivit si alegi momentul potrivit obtii ceea ce doresti. Desigur trebuie sa pui laolalta reputatie, produs / serviciu si clientii, iar asta poate cere ceva timp.

Menghina face apel tot la o fizica simpla si accesibila, adica aplica constant si pentru un timp indelungat o presiune din ce in ce mai mare pe o suprafata. In general cel mai destept cedeaza, dar niciodata menghina – daca ti-ai prins un deget in menghina intelegi imediat  🙂  Adica, daca mesajul tau apare peste tot consecvent, cu siguranta efortul tau va da roade pana la urma. Pe asta mizeaza de multe ori companiile si agentiile, dar e adevarat ca menghina asta e tare scumpa.

Ce cu siguranta nu prea merge este acea jucarie zgomotoasa a copilului care reuseste sa enerveze si pe cel care o foloseste. Majoritatea marketerilor apeleaza la aceasta zornaitoare pentru a atrage atentia, nu obtin mare lucru, se plictisesc si apoi cauta alta. Dupa ceva timp si frustrari se intorc iara la prima zornaitoare, convinsi fiind ca asa fac tot ce este posibil pentru a atinge obiectivele fixate.

Cei mai cei dintre marketeri au stiinta de a utiliza acul si menghina in acelasi timp si intr-o combinatie optima care sa ii conduca catre castigarea atentiei din partea clientilor. Daca este cazul si situatia o cere nu se sfiesc sa schimbe strategia, produsul si abordarea. Chiar daca asta presupune o „lupta” apriga cu clientul fixist.

Io as putea sa va povestesc si sa va invat cu acul … 😉

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s