Marketing direct cu copii

Fiecare dintre noi a interactionat cu copii. Si a avut mai mult sau mai putin succes. Daca te privesti direct in ochi cu micul si exigentul client si nu primesti nici o reactie sau chiar mai rau o privire care iti arata cat de neconvingator esti ai picat testul. E adevarat ca e un test tare greu de trecut.

Copiii sunt sinceri. Accepta ambalajul frumos al unei idei. Pana la un punct. Adica, pana acolo unde nu se mai aplica logica sau pana unde discursul tau uita de nevoia lui. Cat timp raspunzi unei nevoi reale si aduci mesaje relevante i-ai captat atentia. Daca incepi sa dansezi pe langa – asa cum fac majoritatea marketerilor – l-ai pierdut. Un copil care iti acorda toata atentia e 100% langa tine, atat timp cat meriti. Copiii carora le-ai pierdut atentia sunt 100% departe, asa ca tot ce faci sunt timp si vorbe risipite. Poate ca acesta este unul dintre motivele pentru care companiile evita pe cat pot sa comunice cu copiii. Fac un compromis dureros, deoarece fiecare dintre noi stie cat de puternici influentatori sunt in decizia de consum. Insa, asa evita pericolul de a comunica de pomana. Adica, mai putin e mai bine decat deloc. Pare ok, dar nu e 🙂

Nu asa se intampla si cu adultii – clienti pierduti. Diferenta intre adulti si copii este ca cei mari sunt mai ingaduitori si poate putin mai superficiali. Accepta sa fie mintiti din tare multe motive si isi cauta justificari minunate si credibile pentru aproape orice si nu sunt fideli. Acesta e motivul pentru care clientii care nu sunt copii sunt de trei categorii multumiti, asa si asa si nemultumiti. La copii exista doar doua categorii multumiti si nemultumiti.

Radicali astia mici … si asta doar pentru ca sunt sinceri 😉

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s