Seara magica!

Evident seara AC/DC. Stiu ca voi fi foarte subiectiv – pur si simplu iubesc trupa asta – insa nici nu ma intereseaza sa fiu prea obiectiv 🙂

Am si uitat de cand ii astept de tipii astia, dar acum urmau sa vina cu muzica lor dracoasa si un show asa cum trebuie (sunt recunoscuti ca au un sunet curat in concerte). Asa ca desigur am ajuns devreme, chiar prea devreme. M-am incurajat pentru orele de asteptare care urmau cu ideea ca nu merg la teatru ca sa vin cu cateva minute inainte sa se auda gongul. Locurile sunt excelente, chiar langa scena. Simt cu creste adrenalina pe masura ce se umple spatiul din jurul meu. O prima surpriza: fete curate, folosesc vorbirea articulata si sunt de toate varstele (m-am linistit ca nu sunt un ciudat cu dragostea mea pentru trupa asta nebuna). S-au urcat pe scena cei de la Down si apoi Iris, dar si unii si ceilalti intelegeau limpede pentru ce venise toata lumea.

Incepe sa se intunece, sa bata vantul ceva mai tare, se face 21:00 si … traznete si lumini !!! A inceput! E nebunie! E uraganul care ne vantura! Rock’n’Roll Train! Deraiem in mii de wati! Ne lasam fulgerati!

Pielea e de gaina pe mine … ma uit si nu-mi vine sa cred ca e adevarat!  Ritmul ne agata instantaneu si nu conteaza inghesuiala pentru ca toti ne miscam in acelasi sens. Incep refrenele pe care toti le stiu si le canta cu lumini in ochi. Au un ritm nebun care pur si simplu te misca si nu poti sta ca o scandura. Tobele suna plin si cred ca bat secunda. Bass-ul simti cum te umple si parca iti reaseaza organele intr-o ordine mai fireasca. Chitara ritmica ne conduce parca de peste tot fara respiro. Brian are aceeasi voce din laringe si se conecteaza cu fiecare dintre noi. Apoi delir: chitara solo a lui Angus a electrizat tot. Isi iubeste publicul si-i ofera tot ce poate in fiecare secunda. Daca il privesti si asculti intelegi imediat ce inseamna cuvantul magnific (poza lui trebuie pusa in DEX). E venit de pe alta planeta. Voltii dementi erau peste tot prin noi! Da, respiram cu totii hard rock adevarat, curat 100%, fara nici un compromis. Piesele curg, noi ardem si renastem cu fiecare dintre ele. Let there be rock – toti suntem AC/DC …

Nu ai nevoie sa te uiti in jur: o multime de maini in aer, coarne ce clipesc, o singura voce. Sunetul este impecabil. Luminile sunt minunate. Show-ul este cu adevarat impresionant prin tot ce-ti ofera. Sunt profesionisti care stiu ce fac. E spectacolul perfect! Toti plecam imbatati de experienta asta.

5 responses to “Seara magica!

  1. DA!chiar ai descris perfect starea de spirit generala 🙂
    M-a ridicat Costin la T.N.T si am privit in marea de oameni, aproape nu-mi venea sa cred CAT de multa lume!
    A fost un concert pe care o sa-l povestim nepotilor 🙂

  2. @Sabbra: E genul de experienta despre care iti poate povesti oricine si oricat … daca nu ti se intampla sa ai parte nu pricepi. Io nu aveam nici o asteptare setata, vroiam doar sa-i vad si ascult live. Ce am primit a fost la superlativ (langa mine era un nene care imi povestea ca a mai vazut 2 concerte cu ei – 2005, 2006 – si cel de la noi a fost peste experientele anterioare). Cred ca toti cei prezenti aseara se pot numi norocosi!

  3. Am pus si eu cateva poze pe blog, prefer sa las imaginile sa vorbeasca, cuvintele mele n-ar fi atat de potrivite 😛

  4. Da, a fost o experienta unica!
    Cel mai bun show pe care l-am vazut pana acum.
    😉

    • Asa trebuie sa arate un concert. Si publicul a fost tare fain. Cum zicea Sabbra mai sus, e de povestit nepotilor 🙂

Lasă un răspuns

