Scurtaturi

Am citit un articol despre cum se face o campanie de e-mail-ing. Concluzia se poate aplica la tot ce facem. Nu ma refer strict marketing direct, nici la marketing in general, ci la absolut tot ce facem zi de zi. Mai exact ideaua era ca fiecare incearca sa faca ceva cautand o scurtatura. Scuza implicita era lipsa de timp. Ok, dar anumite lucruri realizate pe scurtaturi conduc invariabil la reluarea activitatii. Adica trebuie sa faci de doua sau mai multe ori acelasi lucru. Daca decizi sa nu o faci (scuza cu lipsa de timp) tot nu e ok pentru ca reusesti sa obtii doar niste rezultate mizerabile / meschine fata de ce ar fi putut fi.

Intrebare: cum se face o campanie de e-mail-ing ?

Raspuns (care nu a placut): primul pas este ca in mesajul pe care il transmiti sa existe ceva despre care cei care il primesc chiar vor sa citeasca; apoi, sa promiti exact ceea ce vrei sa oferi; in al treilea rand, continutul sa fie atat de remarcabil / incitant incat cei care primesc mesajul sa doreasca sa povesteasca mai departe prietenilor.

Intrebare: dar cum se face daca te grabesti ?

Raspuns (care evident nu a placut): ca si cum nu te-ai grabi, adica la fel !

Se pare insa ca tot mai multa lume are timp si bani sa faca lucrurile repede, prost, sa reia actiunile in acelasi mod, dar nu prea are nimeni timp sa faca lucrurile corect. Ce mi se pare ciudat este ca parca nimeni nu vrea sa invete din experienta altora (este foarte ieftin 🙂 ) si nici din experienta proprie (este ceva mai costitsitor 😉 ). Motivele pentru care majoritatea covarsitoare are o astfel de abordare si atitudine le-am mai atins si in alte posturi pe acest blog. Cred insa ca mai pot adauga unul: anemia instinctului de conservare. In contextul economic de astazi si de maine (care cred ca va fi mai rau decat astazi) e complet aiurea!

Cred ca lipsa de timp nu ar trebui sa functioneze niciodata ca scuza pentru a nu face ceea ce este de facut intr-un mod absolut corect. Nu mai cautati scurtaturile cu orice pret.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s