Mit#2: ad-uri noi ca altfel ne plictisim

Nu stiu daca acest mit pleaca de la acei designeri care isi doresc ca clientii lor sa cumpere iar si iar de la ei. Cu certitudine insa este o prejudecata care “functioneaza”. Solutia de bun-simt spune sa inlocuiesti un ad atunci cand acesta nu mai produce rezultatele dorite sau cand gasesti o varianta care iti poate aduce mai mult si mai eficient. Cred insa ca acesta e ultimul lucru de care tine cont clientul.

De exemplu o companie mica si vioaie se preocupa in permanenta sa vina cu noi ad-uri, frecventa fiind unul la doua saptamani. Rezultatele erau mediocre si resursele implicate si cheltuite mari mari. Doreau sa le arate clientilor lor ca sunt creativi. Si asa au reusit sa creeze o mare confuzie intre prospecti si clienti. Au apelat la o agentie specializata in marketing direct care a separat lucrurile de la bun inceput: generare de prospecti si conversie in clienti. Au creat un ad care sa genereze prospecti – canalul de comunicare ales era anuntul in ziar / revista – tinand cont de modelul de business. Apoi, cei care deveneau clienti primeau comunicari directe si adresate – mail, e-mail, SMS, telefon – din partea companiei. Deci urmareau alte canale de comunicare – nu se mai intalneau cu ad-ul care genera prospecti – si primeau constant altfel de comunicari in care accentul era pus pe oferta comerciala.

Alegerea ad-ului care aparea in ziar / revista s-a facut dupa o testare a catorva variante si s-a ales solutia cu randamentul maxim. De atunci au trecut aproape zece ani si ad-ul inca nu a fost schimbat 🙂 In schimb creativitatea pe care dorea compania sa o propuna clientilor se regaseste in mesajele pe care acestia le primesc, varietatea ofertelor si a propunerilor.

Este pacat sa indeplinesti premisele pentru a avea succes si apoi sa arunci bani pe fereastra cand se pune problema sa generezi prospecti si clienti, indiferent daca apelezi la marketing direct sau nu.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s