Anormal de normal

Vorbeam cu un prieten si-mi spunea ca-si aduce aminte doar de un singur fost coleg de la prima firma la care a lucrat (adica acum aprox 18 ani). Cum asa !? De ce !? Pai, pentru a ca il ajutase sa obtine repede niste hartii, desi asta era jobul lui. Prietenul meu aprecia ca fiind memorabil un comportament care ar trebui sa fie ceva  normal. M-am gandit putin si asta mi s-a parut si mie ciudat. Suntem fericiti cand cineva se poarta asa cum ar trebui. Daca face ceva cu adevarat special pentru noi deja ne dau lacrimile de fericire si recunostinta! Waw!

Cred ca asta chiar ar fi o treaba: companiile sa-si invete angajatii sa se poarte asa cum ar fi normal. Ar fi cel mai cel client service de la noi din tara. Adica sa se poarte corect si frumos fara frica de a fi penalizati daca fac altfel. Cred ca o companie care ar reusi sa faca asa ceva ar iesi imediat in evidenta.

Marketingul direct prin definitie inseamna comunicare directa – direct mail, e-mail, SMS, drop mail, field marketing, telemarketing, transpromo – cu clientul final. Deci, ai sansa sa impresionezi imediat. Poate nu reusesti sa vinzi de la prima comunicare, dar creezi o impresie si apoi poti arata prin comunicari ulterioare ca esti consecvent. Vei primi incredere si cu siguranta la un anumit moment vei avea parte de o surpriza placuta. La Conferinta Internationala Marketing (In)Direct a vorbit despre acest aspect J.G. pe care il numea “impactul campaniei de marketing direct”. E relativ simplu: trateaza fie care potential client ca pe un prieten. Asa nu o sa dezamagesti si cred ca in timp nici nu o sa fi dezamagit. Nu spune vorbe goale. Respecta promisiunile. Ofera mai mult decat ai promis. Fi fair. Pretuieste in primul rand timpul clientului (nu e tipul care te intrerupe din treaba).

Daca toate acestea le poti face natural, fara eforturi, atunci ai sanse.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s