Drop Mail – 10 motive sa nu mearga

Strang toate pliantele din cutia postala si de pe clanta usii ca un harciog silitor. Azi, incercand sa fac putina ordine in hartii, m-am uitat peste aceste pliante.Evident mormanul mai consistent este reprezentat de pliantele neadresatedrop mail.  Imediat mi-a venit in minte ca pe mine nu m-au atins nicicum. Daca la fel s-au petrecut lucrurile si cu ceilalti !? Inseamna ca drop mail-ul nu mai are impact ? Gresit ! Stiu companii care fac asta si cu rezultate excelente (chiar si azi cand totul se vinde tare greu).

Aceste pliante au o problema sau mai multe. Cateva le-am identificat mai jos, dar lista ar putea fi mai lunga:

  1. Flyer-ul este identic cu cel al competitorilor  – pentru pizza ar trebui sa existe un singur pliant 🙂 ;
  2. Nu este definit un obiectiv de marketing de la inceput;
  3. Flyer-ul propune doar informatie fara valoare / relevanta;
  4. Oferta este lipsita de valoare;
  5. Pasii de urmat sunt definiti confuz;
  6. Prea complicat – parca e concurs de ghicitori;
  7. Design-ul este facut sa vanda imediat – un obiectiv nerealist in cele mai multe situatii;
  8. Logo-ul este dominant si capteaza toata atentia;
  9. Headline care vrea sa spuna totul – nu se retine mesajul;
  10. Campania nu contine intrumente de masurarea a rezultatelor / succesului;

Sunt anumite companii care fac marketing direct exact asa cum unii se trateaza cu leacuri babesti sau isi afla viitorul de la o ghicitoare.

Anunțuri

2 responses to “Drop Mail – 10 motive sa nu mearga

  1. Mihaela Spiridonescu

    Foarte importanta aceasta lista, am recunoscut in ea unele greseli pe care le fac companiile, prezentate la un seminar.
    N-am gasit mail-ul de contact, am nevoie
    de ajutor in marketing-ul direct.

    Multumesc frumos

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s