Despre site-uri

Testeaza si masoara. Asta ar fi normal sa faca fiecare, dar tocmai de asta fug. Schimba cat mai des ceva in site-ul tau. Daca poti, fa chestia asta zilnic. Nu e o corvoada. O corvoada este sa ai esec dupa esec, sa nu mearga nimic si sa trebuiasca sa o iei de la zero. O corvoada este sa fi concurentul cuiva care face asa si sa incerci sa-l copiezi 🙂 Daca ceva functioneaza e perfect. Inseamna ca tocmai ai descoperit ce trebuie sa faci si unde sa perseverezi. Daca schimbarea nu aduce nimic bun tot e perfect. Tocmai ai descoperit ce nu trebuie sa faci. Era doar o fundatura.

De ce sa nu ai un site cu pagini de aterizare complet diferite ? Asavei afla imediat care oferte, fonturi, culori, povesti si preturi sunt cele castigatoare!

Alta problema pe care o au site-urile se refera la multitudinea optiunilor. E ok sa am variante din care sa aleg, dar nu 25. Si nu toate cele 25 prezentate simultan. Mai bine imi oferi 3-5 categorii si daca aleg una dintre ele prezinta-mi 4-5 optiuni, tinand cont de prima mea alegere.

Datele de contact sunt secret de stat! Pai, daca vrei sa iau legatura cu tine, sa command sau pur si simplu sa-ti spun ce cred referitor la produsul  /serviciul tau da-mi toate datele de contact: telefon, mobil, fax, e-mail si indruma-ma catre persoana potrivita. Nu ma lasa pe mine sa descopar, poate obosesc repede si renunt.

Daca ai o casuta de cautare in pagina ta web ar fi bine sa mearga, pentru ca e frustrant sa primesti raspunsuri care arata cat de rau iti pare tie ca nu am gasit ce ma interesa.

Fa promisiuni clare, concise si ferme. Apoi respecta-le!

Nu incerca sa obti cu orice pret trafic pentru ca apoi vei plange si suspina ca nu il poti converti in vanzari. Important este sa ai traficul realizat de catre cei care chiar au nevoie de ce oferi tu. Asta inseamna sa tratezi un site ca pe un “dispozitiv” de marketing nu ca pe un loc in care fiecare poate afla adevarul absolut. Deci, cine va accesa aceasta pagina? Ce trebuie sa faca persoana care acceseaza pagina? Poti spune o poveste care il determine pe cel care acceseaza pagina sa faca ce doresti tu? Daca nu poti raspunde la ultima intrebare mai bine nu fa nici o pagina. E in zadar 😉

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s