A sunat Metro

Tarrr …

–          Alo, buna ziua!

–          Buna ziua …

–          Numele meu este J.D. si va sun din partea companiei Metro.

–          Bine …

–          Aveti o legitimatie pentru achizitii.

–          Da …

–          Am observant ca nu ati mai trecut in ultimul timp pe la noi.

–          Asa este …

–          S-a intamplat ceva?

–          Nu.

–          Avem o oferta speciala pentru produse alimentare si non-alimentare.

–          Inteleg …

–          Este valabila in zilele de x, y, z ale fiecarei saptamani.

–          Am retinut …

–          Cand credeti ca o sa ne vizitati ?

–          Nu stiu …

–          Asta vroiam sa va comunic. Multumesc.

–          Cu placere. La revedere!

–          La revedere!

Asa face Metro telemarketing. N-am priceput nimic … Un scenariu din care cel de la telefon nu a putut sa iasa. Un script trist. Un dialog al surzilor. Adica, io cred ca Metro ar vrea sa obtina ceva cu aceste actiuni, dar procedeaza gresit. Si nu este un accident, pentru ca exact aceeasi poveste s-a intamplat si cu aproape doua luni in urma.

Daca vrei sa culegi info pentru a face anumite analize, atunci fa bine si cere direct acele informatii. Nu vor pica din cer. Totul trebuie sa se intample in 2-3 minute, pentru ca nimeni nu are timp de povesti la telefon. Mai ales daca povestile nu-l intereseaza. Eu cred ca indiferent ce cred despre serviciile Metro, acestea nu se vor schimba. Deci, nu am nici o motivatie, fie ea cat de mica, sa-i ofer suport celui care ma suna. In transcriptul de mai sus am scurtat putin, dar sa ma credeti pe cuvant ca informatia care avea potential sa-mi starneasca interesul – deci sa ma faca mai cooperant – a aparut la sfarsit. Si atunci a fost prezentata stupid cu voce plictisita – parca l-am si simtit pe nenea cum bifeaza o casuta care arata in raportul lui ca a comunicat si oferta. Si nici macar nu a incercat sa vada ce ma intereseaza si ce nu din tot ce are el de spus …

De ce sa discut cu cineva pe care nu-l cunosc si sa-mi pierd timpul pentru ca are el ceva de aflat. Poate doar pentru ca sunt cumsecade 🙂 si aveam cateva minute libere. Dar nu pe asta trebuie sa mizeze cel care face o campanie de telemarketing.

In campaniile de comunicare a promotiilor, culegere de informatii, fidelizare a clientilor si identificare de potentiali clienti, telemarketingul este unul dintre canalele de comunicare directa care genereaza cea mai mare rata de raspuns. Comunicarea directa si adresata in campaniile de telemarketing s-a dovedit ca are un foarte mare impact.

Pacat …

Lasă un răspuns

