Servim si anul asta

Adica, anul trecut a avut loc prima editie si acum urmeaza a doua. Sper sa devina un reflex / obisnuinta, pentru ca ne-ar prinde tare bine. Ma refer la Conferinta Internationala Marketing (In)Direct organizata de catre More Than Pub.

La prima editie s-au abordat aspectele la nivel basic despre ce este si ce poate face Marketingul Direct (DMK). Mai mult sau mai putin fiecare dintre cei prezenti a “gustat” din DMK indiferent de nivelul experientei profesionale si industria in care functioneaza. Intr-un fel a fost ok pentru ca s-a mai facut un pas catre “promovarea” DMK in piata romaneasca. De la an la an aceasta zona de business creste spectaculos, dar inca suntem departe de ceea ce trebuie sa se fie cu adevarat.

Acum urmeaza a doua editie, care ne propune Get to experience plin de consistenta. Vor fi prezenti speakeri valorosi care ne vor arata cum se construieste o actiune de DMK, ce potential au anumite canale de comunicare directa si de ce aspecte trebuie sa avem grija. Vor fi prezentate o multime de studii de caz si de povesti adevarate strans legate de subiect. Programul conferintei are o prima sesiune care este dedicata prezentarilor, sustinute de catre speakeri care au expertiza in DMK si stiu sa impartaseasca informatia. Apoi,  vor urma workshop-urile care cred ca vor provoca interactiune si dezbateri, temele propuse de catre organizatori fiind imbietoare. Marketingul direct are un potential urias – o dovada este blogul de fata 😉 – si isi are un loc foarte clar in strategia de marketing a oricarei companii. Nu cred ca reprezinta o alternativa, ci as zice mai degraba un “must” pentru orice marketer rezonabil. Zilnic fiecare companie face marketing direct, desi de multe ori actiunile nu sunt definite ca fiind de DMK, dar sunt putini cei care il fac asa cum trebuie si care obtin rezultate.

Am convingerea ca la final fiecare dintre cei prezenti va pleca cu anumite certitudini, cu informatii valoroase, cu networking care poate deschide noi oportunitati si cu nerabdarea de a bifa si editia a treia 🙂

Oarecum ciudat va fi faptul ca de aceasta data nu va fi prezent un reprezentant ARMAD – Asociatia Romana de Marketing Direct. Spun asta in ideea in care sunt putine evenimente dedicate DMK, deci ar fi putut sa nu rateze un asemenea moment. Eh, la noi ca la nimeni …

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s